Mulțumiri

Vă mulțumesc că ați rupt putin din timpul dumneavoastră pentru a vizita acest blog. Sper din toată inima să vă placă ce ați găsit. Doar asa pot să mă bucur, altfel nu merită timpul pierdut. Vreau să împărtășesc și altora câte ceva, vreau să schimbăm idei din domeniile ce ne interesează.

joi, 2 decembrie 2010

De ce am construit machete

 De mic copil mi-a placut sa construiesc diferite masinute, trenulete, avioane, barci si vaporase cu care ma jucam cu mare placere. Mai tarziu am inceput sa construiesc machete. Am fost atras in special de avioane. Am construit cateva aeromodele si mai multe machete.
Cartile din imaginea alaturata m-au determinat sa ma ocup cu adevarat de modelism.
Aero modelism pionieresc, este cartea care m-a initiat in tainele aeromodelismului.
Construiti modele telecomandate, este cartea dupa care am construit primele satatii de telecomanda pe 27Mhz. Sunt o multime de lucruri  interesante acolo, le mai rasfoiesc din cand in cand, chiar daca unele acum sunt depasite tehnologic. Voi cu ce carti de modelism ati inceput?... Ar fi interesant de stiut.
Puteti vedea cateva din machetele mele la urmatoarele adrese:
http://ro.fotoalbum.eu/jean/a186009 - acolo sunt diverse machete facute de mine dar si de fratele meu, lucru specificat in comentariul ce insoteste pozele.
http://ro.fotoalbum.eu/jean/a185997  -macheta elicopter Apache AH-64.
Ce parere aveti? Va plac?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare