Mulțumiri

Vă mulțumesc că ați rupt putin din timpul dumneavoastră pentru a vizita acest blog. Sper din toată inima să vă placă ce ați găsit. Doar asa pot să mă bucur, altfel nu merită timpul pierdut. Vreau să împărtășesc și altora câte ceva, vreau să schimbăm idei din domeniile ce ne interesează.

miercuri, 1 decembrie 2010

De ce ma intereseaza OZN-urile si fenomene conexe

De subiectul OZN sunt interesat de prin anii 70 cand un prieten mi-a aratat o carte despre OZN-uri. Nu mai stiu cum se numea cartea, dar am ramas impresionat de o fotografie din acea carte, pe care o puteti vedea aici:
http://www.ufocasebook.com/salem1952.jpg
Aceasta este fotografia de care am ramas impresionat.
O alta apropiere de fenomenul OZN cred ca vine din faptul ca, de mic am fost pasionat de astronomie, roboti, nave si fiinte extraterestre. Faceam benzi desenate pe aceasta tema. In momentul cand am vazut cartea prietenului, deja s-a facut legatura si asa am inceput sa citesc cat mai multe carti pe acest subiect.
Probabil asa a trebuit sa se intample, evenimentele inportante din viata noastra, destinul nostru, nimic nu cred ca este aleator, totul urmeaza un plan bine definit.

   Am sa incerc sa postez aici anumite aspecte ale fenomenului mai putin studiate si anumite legaturi mai subtile intre aceste fenomene. Nu sunt interesat de tot felul de lumini care apare pe cer, fenomene aerospatiale care cu greu pot fi explicate si care pot avea o multime de cauze. In cazul acestor lumini nu se poate ajunge la o concluzie clara si consider o pierdere de timp studiind astfel de fenomene. De asemenea nu am sa incerc sa demonstrez ca, entitati extraterestre (ET), s-au inplicat in dezvoltarea vietii pe Terra inca de timpuriu, ca ne-au influientat in diferite feluri, deoarece sunt convins ca asa sa intamplat si este de domeniul trecutului. Pe mine ma intereseaza prezentul fenomenului si evolutia sa in viitor.
Fenomenele conexe, am sa ma limitez strict la cele cu legatura directa cu acest fenomen. Nu ma intereseaza razboaie cosmice, sfarsitul lumii, yoga, al treilea sau al saptelea ochi, conspiratii, etc.

                   Ce reprezinta pentru mine fenomenul OZN 
Cred ca, Steven M. Greer are dreptate cand spune ca: ,,fenomenul OZN este o amestecatura de mere, pere, portocale si praf de stele". Dupa mine, fenomenul OZN este o amestecatura de fenomene neexplicate, neantelese, mai putin cunoscute, deformate in mod intentionat si neintentionat, false, zvonuri, cercetari secrete asupra psihologiei individului si grupului de indivizii, etc. Printre aceste falsuri unele observatii sunt reale si adevarate. Este adevarat un procent mic, dar tinand cont de amploarea fenomenului raman totusi destul de multe.
Pe mine acestea ma intereseaza in mod special. Noi toti trebuie sa fim capabili sa gasim informatiile adevarate in acest noian de informatii false. Numai acestea au valoare, altfel ne pierdem timpul aiurea si timpul este pretios.
Ma intereseaza cazuri noi, inclusiv de la voi, daca aveti cunostinta de asa ceva, dar cat se poate de reale, vise si trairi ciudate care pot avea legatura cu fenomenul OZN. Sper sa fie interesant.

                Citeva locuri de unde putem culege informatii despre subiectul OZN
-Asociatia fenomenelor aerospatiale neidentificate A.S.F.A.N.  este o organizatie nonprofit si singura inregistrata in Romania care studiaza fenomenul.
Eu sunt de cativa ani membru ASFAN. Un alt loc este pagina de Facebook ASFAN la care am si eu o mica contibutie;
-Forum ,,RUFOn", cel mai important forum de  OZN si fenomene conexe din Romania, am sa postez aici link-ul catre acest forum pentru cei interesati si care nu stiu de existenta lui.
Puteti intra accesand Forum Rufon
Deasemenea sunt membru activ si pe acest forum;
-Revista Magazin la sectiunea ,,Paranormal", unde domnul Dan D. Farcas, presedinte ASFAN, are o serie de articole interesante despre OZN-uri.
Mai  sunt cateva grupuri pe Facebook pe aceasta tema:
-OZN-Mistere-Enigme
-Extraterestri printre noi   sau  Extraterestrii

Sunt multe alte surse la noi dar si pe afara dar nu toate sunt credibile.
Mare atentie la locul de unde culegem informatiile, daca dorim o informare corecta. Chiar daca a aparut net-ul sa nu uitam nici cartile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare