Mulțumiri

Vă mulțumesc că ați rupt putin din timpul dumneavoastră pentru a vizita acest blog. Sper din toată inima să vă placă ce ați găsit. Doar asa pot să mă bucur, altfel nu merită timpul pierdut. Vreau să împărtășesc și altora câte ceva, vreau să schimbăm idei din domeniile ce ne interesează.

sâmbătă, 18 decembrie 2010

Un OZN luminos si doi extraterestri

  Prin acest proiect am incercat sa leg trei dintre pasiunile mele, electronica, modelismul si OZN-urile. Cred ca am reusit si ma bucur de aceasta realizare.
In ce consta acest proiect. Este vorba de un modulator de lumina pe trei canale (orga de lumini) care a fost montata intr-o cutie de de lemn folosita si ca suport. Acest modulator se poate conecta la o sursa de sunet, muzica, luminile se vor aprinde in functie de samnalul de la intrare. Peste cutie se afla OZN-ul, o semisfera de sticla alb mat asezat pe trei suporti, picioare. Lumina de la becuri se reflecta de interiorul semisferei de sticla, o aplice fixata cu trei picioare de cutie. In interiorul ei se amesteca culorile de la cele trei becuri (canale), culoarea exterioara schimbandu-se in functie de frecventa semnalului de intrare. Pe panoul cutiei se afla intrerupatoarele si butoanele pentru reglarea nivelului canalelor si semnalului de intrare. De asemenea panoul cutiei este prevazut un capac in locul caruia pe viitor doresc sa montez un ceas electronic. Pentru a fi mai atractiv am hotarat ca langa OZN sa fie si doi extraterestri cenusii. Asa ca, am confectionat doua modele de ET, putini diferiti pentru a simula ca sunt diferiti ca sex. Proiectul este complet functional dar este ne finalalizat. Nu am stabilit locul exact unde voi plasa pe cei ET, deasemenea aproape de colturile cutie doresc sa pun patru stalpi mici de inaltime si in capul fiecaruia sa montez cate un LED albastu care sa dea inpulsuri luminoase scurte, ca si cum perimetrul ar fi asigurat.  Mai multe poze cu acest proiect puteti vedea aici: OZN - ET
Sper sa va placa acest tip de orga de lumini.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare